Kai užsakovas nereaguoja į klausimus

Darbe vis tenka susidurti su situacijomis, kai atrodo jog man projektas labiau reikalingas nei jo užsakovui.

Prieš kelis mėnesius turėjau tokį vieną projektą, kur man kilus neaiškumams, užsakovui nusiųsdavau klausimų, ir kokią savaitę nesulaukdavau jokios reakcijos. Tada persiųsdavau tą patį laišką su papildomu klausimu –
„Kada sulauksiu atsakymo?” ir tada dar po kokių poros savaičių kažką atrašydavo. Tampėmės taip kelis mėnesius, nors tą darbą galėjau padaryti gal greičiau nei per savaitę.

Dabar vėl panaši situacija. Gavau projektą, vėl daug klausimų. Nemažai klausimų netiksliame rodiklių aprašyme. Pvz. žmonės aprašinėdami savo veiksmus excelio ataskaitoje, stulpelių pavadinimams naudoja ne lentelės headerius, o raides. O aš, kai tą ataskaitą užsikraunu į Pandas ar į PBI, tai matau headerių pavadinimus. Ir eik žinok, kur ten kokią raidę atitinka koks headeris.

Tai parašiau užsakovui. Atrašė – susitikim, paaiškinsiu. Sakau – neverta, nes aprašymų daug, visko neatsiminsiu, ir vistiek prašysiu patikslinto aprašymo. Ir tada kelių savaičių tyla… Parašau vėl, pasiūlau pridėti papildomą žmogų iš jų komandos, su kuriuo jau yra tekę bendrauti kito projekto metu ir kuris labai gerai, labai aiškiai aprašyti moka ir žino ko man reikia. Vėl kelių savaičių tyla…

Galiausiai šiandien parašiau:

Labas rytas,
 
Niekaip nesulaukiu jūsų atsakymų į mano klausimus… 😊
 
Gal jau šis projektas jums nebeaktualus ir galime jį uždaryti? 😊

Praėjo gal valanda ir jau gaunu atsakymą. Maždaug toks: „Šventės, metų galas, daug darbų, nespėjom parašyti. Projektą perėmė kitas žmogus, susisieks ” 🙂

Apie šitą taktiką girdėjau audioknygoje apie derybas: „Jokių kompromisų„. Esmė, kad nesulaukiant atsakymo dėl projekto, reikia parašyti kažką iš serijos: „Tai gal jau projektas neabeaktualus/nereikalingas ir galime jo nebedaryti?” Tada užsakovas sureaguoja visada. Suveikė tai ir man 🙂

Parašykite komentarą