Kaip pigu.lt, taip problemos

Sumaniau čia vieną dieną atsinaujinti savo foto įrangą. Na, jei konkrečiau, tai nutariau parduoti savo 2012 metais pirktą Canon 600D ir nusipirkti Sony A6100 arba A6400.

Kad ir kaip ten būna su tuo pigu.lt (ne)pasiseka, aš mėgstu šitą parduotuvę. Na ar jau gal reikėtų sakyti, kad mėgau.

Žodžiu, kelias dienas sekiau akcijas ir pamačiau puikią akciją A6100 fotoaparatui su 16-50mm OSS ir 55-210mm OSS (ILCE-6100Y) objektyvais. Realiai, ten kokia 400 eu nuolaida gavosi. Kas yra visai rimta, bet tuo pačiu, matyt, per gerai, kad būtų tiesa.

Siuntą gavau per porą dienų. Bet įtarimas, kad kažkas ne taip, kilo iškarto – siuntą atsiuntė ne į tą paštomatą, kurį buvau nurodęs. Šiaip, įdomu kodėl taip įvyksta, kad užsakyme nurodai vieną adresą, bet kažkas sugalvoja, kad gal ne, geriau paieškosiu kito paštomato adreso ir davai pristatykim į jį.

Atsidarius siuntos dėžę, vėl problema – tik paties fotoaparato dėžutė, papildomo objektyvo nėra. Išsiimu patį fotoaparatą – sidabrinis, nors turėjo būti juodas.

Parašau į jiems dar tą patį vakarą apie problemas, atrašo jau kitą dieną, paprašo atsiųsti daikto ir dėžės nuotraukas, nusiunčiu – kelias dienas tyla. Parašau, su prašymu greičiau pateikti atsakymą – atrašo: grąžink fotiką, grąžinsim pinigus. Sakau, tai gal tik objektyvą atsiųskite, dzin man ta spalva. Sako, ne ne, tokia prekė išimta iš prekybos, o objektyvo atsiųsti negalime.

Okey, supakuoju, kurjeris atvyksta pasiima siunta ir dabar laukiu pinigų grąžinimo.

Bet dabar galvoju, o ką jeigu būčiau negrąžinęs aš jiems to fotiko, ir užsispyręs reikalaučiau objektyvo arba, kad gražintų pinigus lygius jo vertei? jei į pagalbą būčiau pasitelkęs vartotojų teises? nes gi čia pažiūrėjus, tai atsiuntė nepilnos komplektacijos prekę… kitą kartą, manau, taip ir darysiu…

Bet šiaip, nu ble, pigu.lt, gal pasistenkit? gal pradėkit kažkaip rimčiau dirbti? nes nu dabar tai nifiga jums niekas nesigauna.

2 komentarai apie “Kaip pigu.lt, taip problemos”

  1. Kažkaip nestebina, daug kas aplinkoje su šia parduotuve vienokių ar kitokių problemų turėjo…
    Pats irgi prieš porą savaičių radau norimą Xbox žaidimą šioje parduotuvėje už 14 eurų. Pažiūrėjau, reikia laukti savaitę kol gaus iš tiekėjų. Nu ok galvoju, niekur neskubu. Apmokėjau, laukiu visą savaitę ir staiga dieną, kai jau turėčiau gauti prekę į paštomatą, gaunu SMS ir laišką – sorry, jūsų prekės nebeturime, bet siūlome alternatyvą! Iškart pasakau, kad alternatyva kainavo jau ne 14, o 29 eurus, o susisiekus su klientų aptarnavimo centru man pasakė, kad turėčiau primokėti skirtumą. Bet juokingiausia šioje istorijoje yra tai, kad alternatyva buvo TAS PATS kompiuterinis žaidimas, tai pačia konsolei, tik dvigubai brangesnis 😀 Kai paklausiau centro darbuotojos kodėl man sakoma, kad prekės nėra, jei siūloma brangesnė alternatyva ir yra ta pati prekė, man buvo pasakyta, kad ji tik konsultantė ir negali pakomentuoti…
    Reziumė – iš principo atsiėmiau pinigus ir nusipirkau tą patį žaidimą kitoje parduotuvėje.

    Atsakyti
    • Situacija realiai man primena situaciją, kai registruojiesi pas gydytoją mokamai konsultacijai, nes nemokamų vietų nebelikę, o atėjęs valanda ankščiau į kabinetą esi pakviečiamas iš karto, nes jokių pacientų nėra 🙂
      O dėl pigu.lt, tai gal reikia dažniau į vartotojų teises dėl jų kreiptis.. gal pradės mokėti baudas ir bus mažiau noro tokias nesąmones daryti.

      Atsakyti

Parašykite komentarą