Tokių dienų kaip šiandien, mano gyvenime būna labai mažai, gal netgi iš vis, pirmą kartą taip buvo. Sakytum penktadienis, trylikta ir pilnatis.Žodžiu nesėkmės prasidėjo jau nuo ryto. Darbe norėjau sujungti du modelius į vieną, tačiau vis skirtingi skaičiai rezultate gaudavosi. Duomenų šaltiniai tie patys, formulės suskaičiuoja tą patį, filtrai vėlgi ten pat sudėti, viskas identiška, tačiau skaičiai skirtingi. Ir tik dienos pabaigoje supratau, kad kaip pavyzdį naudoju seną modelį, kuris neatnaujintas ir jame info neteisinga, o mano modelis, kurį puse dienos keikiau, vis gi yra geras. Žioplas, ką padarysi.
Grįžęs po darbo į namus, buvau suplanavęs važiuoti į Perloją. Susirenku daiktus, nueinu iki automobilio, spaudžiu signalizacijos pultelį – jokios reakcijos. Atsirakinu dureles rakteliu, bandau vesti – nieko, net nebando variklio sukti. Viskas aišku, akumuliatorius miręs. Pamąsčiau, kodėl taip galėjo įvykti, ogi šviesas užmiršau išjungti (keista, kad nesuveikė garsinis signalas, kuris informuoja, kad šviesos įjungtos, kai ištrauki raktelį ir atidarai dureles). Žioplas dar kartą 🙂
Truputį pasinervinu ir prisimenu, kad turiu Jump Starterį. Lekiu į butą jo pasiimti, prasideda lietus. Lyja stipriai, namo stogas kiauras ties ta vietą, kur subėga vanduo ir lietvamzdį, ir vanduo lietvamzdžio šachta krenta žemyn. Ta šachta yra mano buto sienoje, todėl dalis vandens teka tiesiai į mano butą. „Žirmūnų Būstui” per paskutinį mėnesį tą sakiau jau tris kartus, bet jiems px. Atsiunčia kokį meistrelį pasižiūrėti, tas pasižiūri, problemą nustato ir išvažiuoja. O vanduo ir toliau pas mane į butą teka. Kiek žinau Vartotojų Teisių Tarnyba moka šiuos reikalus sutvarkyti, bandysiu kreiptis.
Pasibaigus lietui einu bandyti jump starterio. Prikabinu, einu vesti automobilio. Paskutiniu metu kažkodėl mano A4 sunkiai vedasi šalta, todėl jump starteris nelabai padeda. Variklį pradeda sukti, ir tuo momentu kai jau atrodo užsives, ima ir nusilpsta. Atrodo dar kokią sekundę pasuktų ir to užtektų, kad užsivestų, bet niekaip. Pabandau kelis kartus, bet nieko gero. Hmmm… pagalvoju, gal reikia jump starterį įkraut, nes senokai įkraudinėjau. Nueinu, atjungiu, o jis išsipūtęs ir įkaitęs. Viskas aišku, galima išmesti. Kaip vėliau sužinojau normalus būsteris kainuoja nemažiau 200 eurų, aš mokėjau 45, tai nenuostabu, kad neatlaikė. Nors kitą vertus, jei mašina vestųsi gerai, tai ji būtų užvedęs, tik kad pas mane tokia situacija (ryt varysiu į servisą, aiškintis kame bėdos).
Paskutinė viltis – Lietuvos Draudimo pagalba kelyje. Paskambinu, už valandos atvažiuoja mechanikas su savo 5 akumuliatorių vertės būsteriu ir mano A4 jau dirba. Pradedu važiuoti, pravažiuoju keletą šviesoforų, kamštis, ir kaip kartais nutinka, suveikia „zapadlo dėsnis” ir mašina vėl užgęsta. Kadangi nuvažiavau ne tiek daug, akumuliatorius dar neužsikrovė tiek, kad galėčiau užvesti pats. Susiskambinu su mechaniku, kuris užvedė man mašiną, bet jis sako, kad skambinčiau į dispečerinę, nes jau važiuoja į kitą iškvietimą. Ok, skambinu. Dispečerinė atsiliepia, sako, gerai atsiųsim, bet šis iškvietimas jau bus mokamas, kainuos 28 eurai. Sakau, viskas gerai, įtraukit į tuos kasmėnesinius mokėjimus, kuriuos moku už draudimą. O konsultantas sako ne ne ne, reikės grynais mechanikui sumokėti. Sakau, mielai, bet, kad tik 5 eurus grynais turiu. O jis – nieko nežinau, pas mus tokia tvarka, bandyk tartis su mechaniku, gal ką susitarsit, arba palik mašiną gatvėj ir bėk ieškoti bankomato. Nu, ok, sakau, bandysiu kažkaip tartis. Išlipu pasistatau avarinio sustojimo ženklą ir vėl laukiu mechaniko (lipdamas iš automobilio dar kažkokiu būdu nutraukiu laikrodžio apyrankę, tas nukrenta ant žemės). Belaukiant, kažkoks gaidys, o gal višta, pervažiuoja mano avarinio sustojimo ženklą. Atlankstau, pastatau, laukiu toliau.
Belaukdamas dar pagalvoju, kad gal nėra lievesnio jausmo nei tas, kuris būna sėdint vidury gatvės, neužsivedančiame automobilyje, kai sukuri kamštį, o visi pro tave pravažiuojantys, tikriausiai, visaip mintyse keikia, nes gi dėl tavęs gaišta savo brangų laiką.
Po kokių 10 min. atvažiuoja mechanikas, užveda vėl ir sako: varom iki OZO, ten galėsi nusiimti pinigų. Ok, nuvažiuojam, nusiimu, tik ne 30, o 60, nes nu mažą ką… Susimoku, mechanikas palinki daugiau neužgest ir išvažiuoja.
Visu keliu važiuodamas iki namų, laukiau, kad kažkas čia dar turi įvykti – gal policija sustabdys, gal koks greičio matuoklis nufotografuos… bet tuom šios dienos nesėkmės ir užsibaigė.
Tai šiaip tai labai sėkminga diena. 1. Radai klaidą, kurią darei jungdamas modelis. Super. 2. Mašina užgeso prie namų, o ne Perlojoje, tai laukei trumpai. 3. Power bankas numirė, irgi gerai, kad namuose sužinojai, o ne kur nors Ispanijoje. 4. Turi superinį draudimą. Beje, išbandžiau ir aš Lietuvos draudimą. Prieš savaitę. Kažkur Lenkijos miškuose, savaitgalį nuleido padangą, o aš su gipsu, net minties, kad galėčiau pats pakeisti. Atvažiavo, pakeitė, kažkoks vietinis lenkas, pats LD surado, susiskambino ir nieko nekainavo (na, daviau arbatpinigių berods 15 eurų, nes vargšas dar ir per lietų keitė). 5. Meistras sutiko dar kartą atvažiuoti, super.
Šiaip tai visai ir nebloga diena 🙂
Reiškia, blogas mano požiūris į problemas 😀
O komentavimas pradėjo veikti 🙂
Aha, pirmiausia vienas pluginas kažkodėl neileido komentuot, o jį išjungus į spam’ą komentaras nukeliavo 🙂