Kas iš mūsų nėra pasvajojęs apie nuosavą verslą? Spėju, visi tokių svajonių turim ir visai nesvarbu ar apie tai ką nors išmanom. Drąsesni šią svajonę pabando įgyvendinti, ir dažnas labai greitai susimauna.
Pasak knygos autoriaus žmonėms nepavyksta išlaikyti savo verslo dėl labai paprastos priežasties: prieš pradedant verslą žmogus mano, kad verslo sėkmei užtenka to jog esi geras specialistas. Tačiau jis nežino, kad verslo vystymui dar reikia ir vadybininko, bei verslininko. Verslą pradėjęs jis pats vienas turi dirbti šiose trijose pozicijose ir bėda tame, kad dažniausiai jis būna 70% specialistas, 20% vadybininkas ir tik 10% verslininkas. Todėl kitų įgūdžių trukumas ir lemia verslo žlugimą.
Knygoje autorius pataria kaip reiktų teisingai organizuoti savo verslą. Daugiausiai tai vyksta per vieną pavyzdį: Autorius susitinka su kepyklos savininke, kuri jau pavargo nuo savo verslo, ir jai pasakoja kaip turėtų būti organizuojamas ir vystomas jos verslas, pereina visas verslo brandos stadijas: vaikystę, paauglystę ir brandą taip pat papasakoja kaip franšizės modelį galima pritaikyti kiekvienam verslui, bei kokius darbuotojus reikia pasirinkti vadovaujant smulkaus verslo įmonei (ne pačius geriausius 🙂 )
Pradedantiems verslą naujokams, ar dar tik svajojantiems apie jį, šią knygą perskaityti/išklausyti būtina. Nes ji supažindina su tuo kas laukia verslo pradžioje, informuoja apie sunkumus su kuriais teks susidurti, ir tai, manau, gali išgelbėti nuo daugybės klaidų, o galbūt ir privers numesti šią svajonę apie verslo kūrimą į šalį.
Šią knygą, įsigijau Audiotekoje. Su nuolaidos kodu UOGA audioknygą galima nusipirkti tik už 7,99 ( iki gruodžio 1 d.). Vėliau galėsite gauti 15% nuolaidą pasinaudoję kodu KSI.