Kai tik pastebėjau, kad Mokipay prisijungimo tinklalapyje yra galimybė prisijungti Tele2 klientams, iš kart įsigijau Mokipay pakuotę.
Tačiau kai parsinešęs pakuotę į namus pabandžiau ją aktyvuoti, pamačiau štai ką:
Aktyvuoti Mokipay Tele2 klientams savarankiškai negalima. Tą sužinojau, kai kreipiausi į support@mokipay.com. Tie kas naudojasi Tele2 paslaugomis aktyvuoti Mokipay gali elektroniniu paštu support@mokipay.com nusiuntę savo telefono numerį bei Mokipay lipduko unikalų numerį ir CVV kodą.
Aktyvavus Mokipay ir bandant naudotis aplikacija telefone, tik ją atsidarius atsirasdavo klaidos pranešimas: „Nepavyko prisijungti prie Mokipay duomenų. Bandykite dar kartą”. Ši problema man išsisprendė atnaujinus interneto nustatymus telefone.
Pradedant naudotis reikia susikurti piniginę, kurioje bus pateikiama informacija apie sąskaitos balansą ir vykusius pirkimus.
Tele2 klientai kol kas negali naudotis visomis galimybėmis. Pvz.: Negalimi atsiskaitymai didesni nei 30 Lt. Jei suma didesnė, reikia prašyt pardavėjos, kad ji būtų išskaidyta į dalis ir apmokėjimą atlikt per kelis kartus.
Pirmą kartą atsiskaityti bandžiau „Vero Cafe” Gedimino prospekte. Kavą pilstanti mergina minėjo, kad toje kavinėje aš esu pirmas klientas, panorėjęs atsiskaityti su Mokipay : )
Man, kaip statistikos mylėtojui, patinka tai, kad prisijungęs prie mokipay.lt gali matyti visą savo atsiskaitymų istoriją. Galėtų dar būti informacija ir apie tai, ką pirkau, ne tik įmonės pavadinimas.
Na, o telefono aplikacijoje pateikiama kuklesnė informacija: