Dar problemų su Lietuvos paštu

Lietuvos paštas, mano manymu, viena iš tų valstybinių įmonių, kurioms reikėtų labai rimtų permainų. Įsivaizduoju, kad dauguma žemesnio pareigybinio lygio darbuotojų, ten gauna baisiai mažą algą, ir iš to išplaukia visos bėdos.

Taigi nusipirkau AliExpress parduotuvėje gertuvę. 2019-09-28 ji atkeliavo į Lietuvą ir pasak pašto tinklalapio – buvo perduota įteikimui. Tačiau manęs taip ir nepasiekė.

Pamėginau susisiekti su paštu. Pirmus du laišku praignoravo, atsakė tik į trečiąjį. Laiške informavo, kad nežino kur mano siunta ir liepė kreiptis į pardavėją. Kadangi pardavėjas atsakingas už siuntos pristatymą, jis man grąžins pinigus, o jau paskui jis pats ir prašys kompensacijos iš Lietuvos pašto.

Pardavėjui iškėliau ginčą, tačiau jis man pasakė, kad siunta Lietuvoje, liepė nueiti į paštą ir siuntą pasiimti, bei ginčą atmetė.

Vėl kreipiausi į paštą, kad surastų siuntą arba grąžintų pinigus. Tačiau kelios savaitės jokios reakcijos. Dar parašiau kelis laiškus, su klausimu ar atsakys į mano laišką – nieko.

Bet, kaip visada, Vartotojų teisių tarnyba savo darbą dirba gerai. Į mano pateiktą užklausą sureagavo gal per savaitę ir įpareigojo paštą sumokėti kompensaciją už prarastą prekę.

Apibendrinant, niekaip nesuprantu kaip galima pamesti 2 litrų talpos gertuvės dydžio siuntą. Negi siuntos pergabenamos yra taip neatsakingai? Ji pasimesti galėjo kokiam nors sandėly ar pan. ir negi paskui sunku pastebėti ant grindų besimėtančia tikrai nemažą daiktą?

Klientų aptarnavimas, sakyčiau, žemiausio lygio koks tik gali būti. Neaišku kam ji apskritai skirti, jei atsakinėja tik į kai kurias užklausas. Apskritai, gaunasi, kad vienintelis kelias bendrauti su Lietuvos paštu – per Vartotojų teisių tarnybą.